Monday 8 October 2012

MY TOP SONG



Everybody needs inspiration,    //   Tothom necessita inspiració

Everybody needs a song     //    Tothom necessita una cançó
The beautiful melody    //     Una melodia bonica
When the night's so long    //   Per quan les nits siguin llargues

Cause there is no guarantee   //    Perquè no hi han garanties
That this life is easy   //   de que la vida sigui fàcil

Yeah, When my world is falling apart     //     Quan el meu món es destrueix
When there's no light to break up    //   quan no hi ha cap llum que trenqui
The dark, thats     //    la foscor, és quan
When I.. I, I, I Look at you    //  jo et miro a tu

When the waves    //   Quan les onades
are flooding the shore and I can't    //  inunden la costa del mar i jo no puc
find my way home anymore    //    trobar la manera de tornar a casa
that's when I... I, I, I look at you....     //    és quan jo et miro a tu

When I look At You    //  Quan et miro...
I see forgiveness     //    Veig perdons,
I see the truth     //    veig la veritat,
You love me for who I am     //  m'estimes per qui sóc
Like the stars hold the moon     //    igual com les estrelles aguanten la lluna
Right there where they belong      //    just allà, on elles perteneixen
And I Know I'm not Alone.      //    I jo sé que no estic sola.

Yeah, When my world is falling apart    //    Quan el meu món es destrueix
When there's no light to break up       //    quan no hi ha cap llum que trenqui
The dark, thats     //    la foscor, es quan
When I.. I, I, I Look at you     //   jo et miro a tu.

When the waves
   //    Quan les onades
are flooding the shore and I can't     //   inunden la costa del mar i jo no puc
find my way home anymore     //     trobar la manera de tornar a casa
that's when I... I, I, I look at you....    //   és quan jo et miro a tu.

You appear just like a dream to me      //    Tu apareixes com un somni a mi
Just like Kaleidoscope colors that     //    tan sols com els colors del Kaleidoscope que,
Cover Me, All I need ,    //   em covreixen, tot el que necessito,
every breath that I breath    //   cada una de les respiracions que respiro
don't you know     //    i tu no saps
Your beautiful ...      //     la teva bellesa

Yeah Yeah Yeah 

When the waves    //    Quan les onades
are flooding the shore and I can't     //    inunden la costa del mar i jo no puc
find my way home anymore     //   trobar la manera de tornar a casa
thats when I... I I....I look at you.     //    és quan jo et miro a tu.
I look at you     //  Et miro.

Yeah Yeah
Oh, Oh 

you, appear just like a dream   //   Tu, apareixes com un somni
to me.     //    a mi...




No comments:

Post a Comment